سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علم باطن رازی از رازهای خدای وحکمتی از حکمت های الهی است که در دلهای هر یک از اولیای خود که بخواهد می نهد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نماز جمعه این هفته شهر سلفچگان با امات امام جمعه شهر حضرت حجت الاسلام و المسلمین "میرقیصری" اقامه شد.

خلاصه خطبه اول

از خدای متعال برای امت اسلام و تک تک شما نمازگزاران عزیز عزت و سعادت مسئلت می دارم.

اوصیکم و نفسی عبادالله به تقوالله


خودم را و شما نمازگزاران عزیز را به رعایت تقوا سفارش می کنم به واسطه تقوا است که انسان از ظلمات رهایی پیدا کرده و به نورانیت هدایت می شود.

قرآن می فرماید مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم. معنی این مطلب این است که اگر ما خدارا با اطاعت یاد کنیم خداوند مارا با هدایت یاد خواهد کرد.

از دنیا فقط دنیا طلبی و نفسانیت نصیب انسان می شود. و تنها با مجاهدت در راه خداوند است که  درهای بسته به روی انسان باز خواهد شد.

اگر خداوند را با شکرگزاری یاد کنیم  خداوند با فراوانی نعمت  مارا یاد خواهد کرد.

امنیت، بزرگترین نعمت خداوند است. شما سوریه و عراق و افغانستان را ببینید. وخدا  را به خاطر وجود امنیت شکر کنید و سوءاستفاده نکنید. و به خاطر این امنیت در راه پیشرفت اسلام قدم بردارید.

اگر خداوند را با دعا یاد کنید، خدا هم شما را با استجابت یاد خواهد کرد. وقتی دعا می کنیم اگر به مصلحتت باشد  دعا مستجاب می شود و اگر مصلحتتان نباشد  خداوند آن دعا را ذخیره ای برای قیامتت قرار می دهد. اگر برای قیامت ذخیره قرار ندهد حسناتت را اضافه می نماید. علاوه براین گناهت هم بخشیده می شود.

خدایا به حق محمد و ال محمد مارا از بهترین بندگانت و تحت ولایت خودت قرار بده.

خلاصه خطبه دوم

اوصیکم و نفسی عباداله به تقوا الله

خودم را و شما نمازگزاران عزیز را به رعایت تقوا سفارش می کنم.

حفظ وحدت از مصادیق رعایت تقوا است اینکه تاکید شده با جماعت نماز بخوانید به خاطر حفظ وحدت بوده است.

هرباری که خطری متوجه مسلمانان شد از همین مساجد برای مقابله با حملات دشمن مردم بسیج شدند.

رئیس جمهور آمریکا ایران را باز هم به حمله نظامی تهدید کرده است. مغز رئیس جمهور آمریکا مغز الکلی است و این مسائل را نمی فهمند. عربده های دشمن تاثیری بر روی اراده مردم ندارند. ایران که آل سعود یا بحرین نیست که با این عربده ها خودش را ببازد. بله این کشورها مثل موش از آمریکا می ترسند.

اول انقلاب رئیس جمهور وحتی در هیئت دولت، نفوذی های آمریکا وجود داشتند. آن موقع کاری نتوانستند بکنند. شما ببینید چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا  مخفیانه رفته افغانستان و از پایگاه نظامی پیام داده که رئیس جمهور افغانستان به دیدنش بره اما رئیس جمهور کشوری مثل افغانستان محلش نگذاشته و به دیدارش نرفته است. مردم افغانستان به آمریکا اعتناء نمی کند . این در حقیقت مشت محکمی به دهان آمریکا است .  این نشان می دهد نفوذ آمریکا در منطقه بسیار کم شده است.

 شما ببینید هر موقع منافع آمریکا و متحدانش در منطقه به خطر می افتد از سلاح حقوق بشر استفاده می کنند. اما هیچ وقت آمریکا و  متحدانش این تروریست ها و جنایاتشان را محکوم نمی کنند چرا؟


این همه شیعه در بحرین کشته می شود اما حقوق بشرمحکوم نمی کند. با این کارها در دنیا دارن رسوا می شوند برخورد دوگانه را مردم می بینند و می فهمند.

به "سید حسن نصرالله" گفتند چگونه نیروهای حزب الله را جمع می کنید گفته بود از این مجالس دعا. بنابراین این مجالس را کم اهمیت ندانید.

برای حل مشکل آبرسانی به شهر سلفچگان بنده با استاندار صحبت کردم ایشان گفتند فعلا بودجه نداریم و این مسئله بودجه کلان می خواهد. شورای محترم شهر اگر در این مورد بخواهد با شرکت ها و کارخانجات صنعتی مستقر در شهر رایزنی بکند ماحمایت می کنیم. بلکه ان شاءالله مردم محترم شهر از آب شیرین بهره مند بشوند

مسئولین شهر پیگیر زمین مصلی هم باشند تا مصلای جدید در مرکز شهر ساخته بشود.

خدایا به حق محمد و آل محمد قسمت می دهیم ما را از شکر گزاران نعمتت قرار بده در فرج آقا امان زمان تعجیل بفرما. همه علماء و مراجع و مقام معظم رهبری و همه نماز گزاران عزیر سلامتی و طول عمر عنایت بفرما.

 

 

 



کلمات کلیدی :